Usamos cookies
Aceptar OK + Info

   
   Inicio  

La Expulsión



La Expulsión



¡Bingo!, celosamente escondido en uno de los peldaños de la escalera descubres otro escrito.

”La famiya djudia Çalama te dize shalom,
Kamina djunto al rio asta ayegar a la nuestra casa djunto a la fuente chica i el ponte
(puente)…”

Avanzando río abajo encontrarás la fuente del puente, y junto a ella la casa de los Çalama.

”El 31 de Marzo del anyo kriztiano de 1492 el duke de Béjar, en komplimietno kon el Edikto de Ekspulsión de los Reyes Católicos, ordena ekspulsar a todos los djudios de Hervás. Tan solo 4 meses danos para fuyir, non podemos vender las nuestras casas i pertenensias, non podemos yevar el oro, plata, armas i kavayos. Los kriztianos nos rovan todo.
Se kuentan por miles los djudios que fuyimos, solo kriztianos kedan en los reynos de Kastiya i Aragon, algunos de estos kriztianos antiguos djudios fueron.
La mi famiya fuyiremos por mar al reyno de los OTOMANOS, yevaremos kon mozotros las muestras kostumbres, tradiziones i lingua sefardita. Muchos yevamos las yaves ke avren las puertas de muestras casas por si algun dia volvemos a Hervás.
Agora kontaremos la estoria de los kriztianos de origen djudio ke aki en Hervás se decidieron kedar. Bushka djunto a la fuente adonde el agua emana”.


Es momento de averiguar qué sucedió con los cristianos de origen judío que se quedaron en Hervás. Indica cuantos pies de adulto mide de largo la pila que recoge el agua en la fuente con arco que hay junto al puente.







[Digitalización turística]
[Productos]
[Prensa]     [Sobre nosotros]
[Téminos de uso]     [Nuevo idioma]


Download App


follow us facebook   follow us instagram   follow us youtube   follow us twitter

© guiaventuras.com 2018 - 2020