Usamos cookies
Aceptar OK + Info

   
   Inicio  

Los Conversos



Los Conversos


En una estrecha ranura entre dos de los bloques que componen el arco de la casa de Abraham encuentras otra nota, muy deteriorada, pero legible a pesar de los siglos.

”Ave María Purísima,
Konosido soi por Jeremías Peres, de ofisio tejedor y vendedor de telas. Abandona la plasa kamino al rio
(por 'calle del Relator González') i a la fin de la kaye arrivaras a la plasa ('la Plaza'). Proksima a la fuente se enkuentra la ke es la casa de mi famiya, los Peres...”

Sal de la 'plaza Corredera' por la 'calle del Relator González' y, tras un paseo, al final de la calle, encontrarás 'la Plaza'.

”… Kansado me enkuentro de falsas akusaciones que resivo por ser djudio. Non prospero ni logro alkansar felisida alguna, por lo que he dechidido abandonar a Yahveh i abrasar la fe de los kriztianos.
Agora un kriztiano muevo soy
(cristiano nuevo), o konverso también se nos aze yamar. La mi bida amijoro, mas non lo suficiente porke mi sangre impura es. Mi bida i aktos siempre se someten a egzamen pues kontinuamente he de mostrar ke konvertido kriztiano soy. Ovligado estoi a lavorar en el dia del shabat (sábado) por lo ke mi mujer alimpia la casa ese dia, deshando puertas i ventanas abiertas para ser vista. También todo anyo mato un cerdo a las puertas de la mi casa para ke todos vean ke komo tosino.
A los mis ijos les digo ke sean buenos kriztianos, ke menos mizerias tendran, i ke aziendo pasar el tiempo viejos kriztianos seran.
Ni los mis ijos i inyetos
(nietos) kieren el ofisio de tejedor, del arte de desinar (dibujar) i azer eskulturas quieren bivir.
Non todos los conversos abandonaron a Yahveh, algunos en sekreto kontinuaron con la fe i ritos de los djudios, kontinuando los preseptos de la Torá. Así le suksedio a David Elhyani, su estoria konoseras si bushkas tras un lugar que honre la memoria de algun descendiente de la mi famiya, los Peres.”


Decides buscar tras la placa del escultor Enrique Pérez Comendador, el año de su nacimiento te hará proseguir tu aventura.







[Productos]
[Prensa]     [Sobre nosotros]
[Téminos de uso]     [Nuevo idioma]


Download App


follow us facebook   follow us instagram   follow us youtube   follow us twitter

© guiaventuras.com 2018 - 2020